Новости
Міфи про зовнішню рекламу, яким Ви вірите

Міфи про зовнішню рекламу, яким Ви вірите

Зовнішня реклама працює місяць, а я досі у збитку”, “реклама приносить плоди тільки у разі, якщо знаходиться в центрі міста”, “білборди, встановлені проти напряму руху машин, даремні” – знайомо? Усе це і багато що подібне ви, напевно, вже не раз чули. Не дивно, адже про ефективність зовнішньої реклами ходить багато легенд. Одні вважають “зовнішню рекламу” найкоротшим шляхом до успіху, інші – даремною витратою часу і засобів. Ми вважаємо: не треба вірити людям на слово, а перевіряти все, що говорять. Ось, наприклад, ми проаналізували деякі поширені думки про зовнішню рекламу, а вони – уявіть собі! – виявилися чистої води міфами. Хочете дізнатися, що це? Продовжуйте читати і ви про все дізнаєтеся.

Центр міста як гарант успіху. Чомусь велика частина клієнтів вірить, що якщо встановити рекламну конструкцію в центрі, вона однозначно стане успішною. Цю думку частенько підкріплюють фактом, що життя на головних вулицях кипить – йде багато пішоходів, їздить багато транспорту. Відповідно шанси, що рекламу помітять і запам’ятають, дуже високі. У більшості випадків це дійсно так, але ми поспішимо розвінчати цей міф: за статистикою, на зовнішнє “спостереження” в центрі міста звертає увагу не багато людей. Та і ті, які дивляться, із-за великої кількості всіляких оголошень та іншої реклами швидше за все вас не запам’ятають. Окрім цього, в години пік центральні вулиці перетворюються на кілометрові пробки. Багато водіїв просто об’їжджають центр по вільних магістралях. У результаті виходить, що візуальна реклама принесла б значно більше прибутку, якби стояла не на центральних вулицях, а на об’їзних дорогах.

Брати якістю, не кількістю. Якість зовнішньої реклами – важливий атрибут. Кількість, як не дивно, теж. Вони рівні по важливості, між ними має бути гармонія. Кількість не можна ігнорувати, виправдовуючи тим, що якщо вивіска елітна, так означає, вона працюватиме як десять економних. Повірте, у такому разі битву переможуть економні! Натовп завжди переможе навіть найсильнішого, якщо він самотній. Не лише ті, хто буває в центрі або в районі вашої точки продажів, потребують вашого продукту або послуги. Жителі інших районів і навіть міст напевно теж не відмовилися б, приміром, від хороших жалюзі або крутого велосипеда. Якщо ж ви хочете поставити конструкцію тільки в одному районі, розумійте, що ви відкидаєте солідну частину зацікавлених людей.

Зовнішню рекламу треба розміщувати тільки поряд з офісом. А ось це справжній міф! Люди, які живуть у вашому районі, і так знають про ваше існування. Якщо раптом ваша компанія знаходиться не на найвиднішому місці, а, приміром, в дворах багатоповерхівок, можете розмістити сліди-лапки до офісу або штендер-вказівник, але не більше. Скажемо так: не перевантажуйте зовнішньою рекламою ті місця, де знаходиться бізнес! Краще йдіть за точками концентрації цільової аудиторії і встановлюйте зовнішнє “полювання” там.

Статична вивіска краще ніж динамічна. Подумайте, на які вивіски Ви самі частіше задивлялися, – які переливаються, світяться, блимають або просто висять і на цьому все? Готові посперечатися, що на перші. Дослідники підрахували: динамічні вивіски притягають в 4,5 рази більше уваги. Вони приносять успіх завдяки тому, що демонструють свою “жвавість”, яскравість і виділяють магазин, ресторан, фірму серед конкурентів. Статична вивіска без підсвічування теж може увінчати компанію успіхом, але з вивіскою цих результатів, що світиться, добитися простіше.

Швидкий результат. Розмістили білборд тиждень тому і чекаєте, що до вас прийдуть натовпи клієнтів? Не потрібно так! Рекламні вивіски, зовнішня реклама, як би вам того не хотілося, не приносить миттєвий результат. Це не чарівна паличка.

Що дає зовнішня реклама? Зовнішня реклама працює з підсвідомістю. Вона, передусім, допомагає запам’ятати бренд і зробити його впізнанним. А ось коли людині знадобиться конкретний товар або послуга, він згадає про вас, оскільки, наприклад, бачив декілька ваших білбордів в місті.

Пам’ятайте: зовнішня реклама – не панацея від збитків і не затребуваності. Цей лише засіб, як можна їх здолати.

Де замовити вивіску для магазину та іншу зовнішню рекламу? Звертайтеся в рекламну агенцію “Айтекс”. Ми виготовляємо якісні вивіски для будь-якого бізнесу, а також проектуємо і створюємо круту вуличну і інтер’ьєрну рекламу. У нас працюють професійні майстри величезним досвідом. Якщо Ваша зовнішня реклама в наших руках, вам не треба хвилюватися за витрати, зовнішній вигляд вивіски, монтаж і документацію. Ми займемося цим замість вас і представимо вам детальний звіт.

Види зовнішньої реклами

Види зовнішньої реклами

Перша асоціація, що виникає у людини після слів “зовнішня реклама” – це величезні білборди з яскравими зображеннями, що стоять уздовж дороги. Проте видів зовнішніх рекламних конструкцій існує набагато більше. Розглянемо детальніше основні з них.

Рекламні щити (білборди). Власне, є максимально популярним видом рекламних носіїв. Є щитами різного розміру на опорі, які встановлюються уздовж проїзних доріг. Особливо популярні щити розміром шість на три метрів. Як правило, є двосторонніми, і можуть містити різну рекламну інформацію.

Вивіски. Рекламні вивіски – ще один вид зовнішньої реклами, що завжди знаходиться на гребені популярності. Вивіски використовуються практично усіма учасниками торгово-виробничого процесу; і в 95 % випадків вивіска є необхідним елементом будь-якої рекламної кампанії. Жоден магазин, кафе, ресторан, салон краси або представництво комерційної компанії не може обійтися без відповідної вивіски. Саме вивіска притягає більшість потенційних клієнтів, які проходять мимо або мешкають безпосередньо в районі розміщення рекламованого об’єкту. Ефективність рекламної вивіски практично неможливо переоцінити – вона величезна.

Покажчики. Покажчики мають особливу мету – вказати потенційним споживачам конкретний напрям, як знайти магазин, офіс або салон. Покажчик допоможе швидко знайти мету, не пропустити потрібний поворот, допоможе автомобілістам і пішоходам вибрати оптимальний шлях проїзду і проходу.

Стели і пилони. Є конструкціями, що окремо стоять, з рекламною інформацією. Встановлюються в основному перед в’їздом на територію великих компаній, гіпермаркетів і торгових центрів, адміністративних будівель. Стели дозволяють здалека визначити місце в’їзду на територію, повідомляють потенційних клієнтів про те, що знаходиться на цій території, крім того, є не лише інформаційним носієм, але і декоративним елементом.

Дахові конструкції. Дуже ефектний і досить дорогий тип зовнішньої реклами; як правило, використовується відомими великими брендами. Є великою конструкцією, поміщеною на даху будівлі, з назвою і (чи) логотипом компанії. Така реклама сприяє зміцненню іміджу бренду, постійно нагадує про нього оточенню.

Світлові короби (лайтбокси). Рекламні конструкції, що підсвічуються зсередини світодіодними модулями, – незамінна річ для тих, хто працює в нічний час. Цілодобові магазини, автозаправні станції, готелі, кафе і ресторани, аптечні пункти завдяки рекламним конструкціям, що світяться, стають видні здалека, і незмінно привертають увагу потенційних клієнтів.

 

Які бувають вивіски?

Які бувають вивіски?

Зовнішня реклама – це дуже ефективний інструмент для залучення більшої кількості клієнтів. Вона має бути яскравою, барвистою, глибоко вкарбуватися в пам’ять, щоб покупці знову і знову поверталися до вас. Які бувають вивіски?  Існують різні види рекламних конструкцій для магазину.

ПВХ-конструкції. Це найбільш часто використовуваний варіант при виробництві вивісок для зовнішньої реклами. У більшій частині використовується для інформативних табличок, на яких вказана назва підприємства, його логотип, графік роботи, а також інші дані. Пластикові вивіски легкі, гнучкі, вони легко монтуються до будь-якої поверхні.

Банерні вивіски. Вони виготовляються з міцної тканини, на яку нанесений малюнок і текст. Вона вологостійка і неймовірно міцна. Виготовлення такої реклами вимагає низьких витрат, але в результаті ви отримуєте високоякісне, яскраве зображення. Банери – це досить економні варіанти для зовнішньої реклами. Але окрім цього вони міцні і довговічні. Величезним плюсом є те, що площа реклами не обмежується в розмірах. Конструкцію можна швидко і легко замінити або переміщати при необхідності.

Рекламні конструкції з об’ємними світловими літерами або світловими лайтбоксами. Така вивіска виглядає дуже ефектно. Вона є найбільш ефективним видом зовнішньої реклами, який підкорив вже усі міста, притягаючи своїм видом потрібну клієнтуру.

Важливим моментом у виробництві є процес розробки дизайнерського проекту вхідної групи, адже вона призначена для проходу величезної кількості людей. Це має на увазі не лише розміщення назви і логотипу, але і оформлення площі біля входу. При виробництві частенько використовується комбінування відразу декількох матеріалів: акрил, композит, полікарбонат, метал. Вивіски можуть бути з підсвічуванням і без неї. Монтаж робиться алюмінієвим профілем на фасаді будівлі, даху, козирку, інших поверхнях. Вартість залежить від складності проекту, розміру шрифту, матеріалу і способу монтажу.

Як зробити вивіску на магазин

Як зробити вивіску на магазин

Вивіски – найефективніший елемент для залучення потенційних клієнтів. Такий важливий атрибут потрібний для будь-якої організації. Звичайно ж для магазину – це можливість зацікавити відвідувачів яскравою, виразною рекламою. Саме з цього складається перше враження, тому заявити про себе магазин повинен виразно, щоб ваші клієнти вибрали саме ваш магазин серед аналогічних закладів.

Світлова реклама запам’ятовується легше, але і несвітлові конструкції можуть бути дуже привабливими. Конструкція виконується об’ємною або плоскою, все залежить від концепції магазину, побажань та бюджету замовника. Для зміцнення вивіски використовується металевий каркас. Вивіску, що світиться, відмінно видно вечірньої пори, а також вона більше привертає увагу перехожих і відвідувачів. Виготовлення можливе, як своїми руками, так і спеціалізованими компаніями.

У новачків може виникнути закономірне питання: “з чого можна зробити вивіску”? Для цього підійде лист металокомпозиту або пластик. Але не завжди у власників магазинів є час і бажання займатися виготовленням реклами, тому спеціалісти рекламної агенції “Айтекс” готові узяти на себе такий відповідальний момент.

У нас на сайті Ви можете подивитися зразки готових вивісок та визначитись з концепцією власної вивіски. Після замовлення дизайнери надають декілька макетів для затвердження остаточного варіанту. Також ми допомагаємо підготувати проект для узгодження і отримання дозволу.