Види зовнішньої реклами

Види зовнішньої реклами

Перша асоціація, що виникає у людини після слів “зовнішня реклама” – це величезні білборди з яскравими зображеннями, що стоять уздовж дороги. Проте видів зовнішніх рекламних конструкцій існує набагато більше. Розглянемо детальніше основні з них.

Рекламні щити (білборди). Власне, є максимально популярним видом рекламних носіїв. Є щитами різного розміру на опорі, які встановлюються уздовж проїзних доріг. Особливо популярні щити розміром шість на три метрів. Як правило, є двосторонніми, і можуть містити різну рекламну інформацію.

Вивіски. Рекламні вивіски – ще один вид зовнішньої реклами, що завжди знаходиться на гребені популярності. Вивіски використовуються практично усіма учасниками торгово-виробничого процесу; і в 95 % випадків вивіска є необхідним елементом будь-якої рекламної кампанії. Жоден магазин, кафе, ресторан, салон краси або представництво комерційної компанії не може обійтися без відповідної вивіски. Саме вивіска притягає більшість потенційних клієнтів, які проходять мимо або мешкають безпосередньо в районі розміщення рекламованого об’єкту. Ефективність рекламної вивіски практично неможливо переоцінити – вона величезна.

Покажчики. Покажчики мають особливу мету – вказати потенційним споживачам конкретний напрям, як знайти магазин, офіс або салон. Покажчик допоможе швидко знайти мету, не пропустити потрібний поворот, допоможе автомобілістам і пішоходам вибрати оптимальний шлях проїзду і проходу.

Стели і пилони. Є конструкціями, що окремо стоять, з рекламною інформацією. Встановлюються в основному перед в’їздом на територію великих компаній, гіпермаркетів і торгових центрів, адміністративних будівель. Стели дозволяють здалека визначити місце в’їзду на територію, повідомляють потенційних клієнтів про те, що знаходиться на цій території, крім того, є не лише інформаційним носієм, але і декоративним елементом.

Дахові конструкції. Дуже ефектний і досить дорогий тип зовнішньої реклами; як правило, використовується відомими великими брендами. Є великою конструкцією, поміщеною на даху будівлі, з назвою і (чи) логотипом компанії. Така реклама сприяє зміцненню іміджу бренду, постійно нагадує про нього оточенню.

Світлові короби (лайтбокси). Рекламні конструкції, що підсвічуються зсередини світодіодними модулями, – незамінна річ для тих, хто працює в нічний час. Цілодобові магазини, автозаправні станції, готелі, кафе і ресторани, аптечні пункти завдяки рекламним конструкціям, що світяться, стають видні здалека, і незмінно привертають увагу потенційних клієнтів.