Брендування фірмового магазину «Dnipro-M».

Брендування фірмового магазину «Dnipro-M».

В оформленні мережевих магазинів існує низка особливостей та нюансів, які слід враховувати і в цій статті ми намагатимемося їх розглянути. Як приклад, ми візьмемо оформлення фірмового магазину «Dnipro-M», виконане компанією Айтекс у м. Острог.

Перша і найголовніша відмінність оформлення мережевих об’єктів – це те, що практично всі з них вже мають готовий брендбук, в якому все чітко розписано, яка має бути світлова вивіска, які кольори плівок, алюмінієвих композитних панелей або інших матеріалів, які Ви використовуєте, необхідно використовувати . Вказані практично всі можливі варіанти розміщення таких важливих елементів, як світлові об’ємні літери, рекламні тексти та зображення, які можна використовувати в оформленні торгової точки.

На перший погляд може здатися, що це досить нудна робота, але насправді це не зовсім так. У ній завжди знайдеться місце для прояву кмітливості та творчості, оскільки іноді архітектурні особливості будівлі, в якій планується розміщення, ставлять багатьох у глухий кут. Саме для таких офіційних мереж і необхідний максимальний досвід у сфері виготовлення зовнішньої реклами, щоб замовник отримав дійсно якісний продукт, який відповідає усім вимогам якості.

Повернемося до нашого прикладу. Замовником, компанією «Dnipro-M», було надано технічне завдання для оформлення нового магазину у м. Острог. За брендбуком, вся зовнішня реклама компанії виглядала ультрасучасно, з використанням агресивних кольорів та сучасних матеріалів для реклами. Така робота не дуже підходила до місця, де планувалося розмістити новий магазин. Будинок досить старий, «хрущовка», середини минулого століття з вицвілими стінами, що не дуже в’язалося з концепцією компанії.

Виходячи з ситуації, що склалася, було прийняти рішення виготовити нову вхідну групу, використовуючи сучасні матеріали, такі як скло та алюмінієві композитні панелі, для того щоб зовнішня реклама магазину повністю відповідала наданому брендбуку.

Після завершення всіх робіт результат перевершив очікування замовника, зовнішній вигляд фасаду перетворився до невпізнанності, а вся світлова зовнішня реклама та декор вітрин вийшов дуже яскравим, впізнаваним та помітним потенційним клієнтам компанії.